Saturday, October 24, 2009



This is a video which made me cry several times even though it is an animation as its story was very touching =( Perhaps I'm emotional so you guys would have to see for yourselves :D I think that the lesson i've learnt from this video is that we have to cherish the ones we love before they're gone. Be it giving them a hug once in awhile or simply showing some appreciation for the little things they've done to make your life better! Work was great today but tiring so i'm going to hit the sack soon >< Take care and sweet dreams to you ^^

God bless <3

これは物語が非常に感動させたのでそれが生気であるのに私を数回叫ばせるビデオである。 多分私は感情的である従って貴方達はあなたたち自身については見なければならない。 私は私がこのビデオから学んだレッスンが私達は私達が愛する物を行く前に大事にしなければならないことであると考える。 それらに抱擁を一度あなたの生命をよりよくさせるために屈服することならばしばらくまたは小さい事のための感謝にそれらは単に示してした。 仕事は大きい今日しかし袋にすぐに当ることを行くi'mをそう疲れさせなかったでありではなかった。 あなたに心配および甘美な夢を取りなさい。

神は賛美する <3